czwartek, 26 marca 2009

Nowa edukacyjna zabawka.

Postanowiłam nie zostawać za innymi w tyle. Wiek się nie liczy tylko chęci. Kupiłam komputer. To moja nowa zabawka. Uczę się opanowywać go codziennie. To wcale nie jest tak trudne jak myślałam. Drogą prób i błędów zaczynam coraz bardziej go rozumieć, tym bardziej że mogę liczyć na życzliwych ludzi. To prezes firmy do której należę Jadwiga M. oraz sąsiad Wojtek G. Cóż ja bym bez nich zrobiła! Dziękuję. W zamian za to staram się pomagać innym w dziedzinach na których znam się lepiej.
Czy Ty korzystasz z pomocy innych?

3 komentarze:

  1. Brawo. Postępy, postępy. Jak widać, wiek nie ma żadnego znaczenia - dokładnie tak jak piszesz. Ważne zrobić pierwszy krok. A potem kolejne. I tak krok za krokiem, rożnie wiedza i widać efekty. Trzymam kciuki za Ciebie, droga Internautko. Pozdrawiam serdecznie. JM

    OdpowiedzUsuń
  2. A ile już masz wejść. Widać, że dopiero zaczęłaś z już tyle wejść. Gratuluje również skuteczności. To pociecha dla innych, którzy chcą zacząć coś robić w Internecie

    OdpowiedzUsuń
  3. interesuje mnie ten program partnerski o którym piszesz na blogy Aura

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin